საოფისე PBX/ATC

თანამედროვე საოფისე სატელეფონო სისტემა (ATC/PBX). ძველი ATC/PBX -სისტემებისგან განსხვავებით IP-PBX არის დამოუკიდებელი სისტემა, რომლის ფუნქციონალის გაზრდა შესაძლებელია პროგრამულად, რაც გაძლევთ საშუალებას, რომ ზედმეტი აპარატურის ყიდვის გარეშე თქვენს სატელეფონო სისტემას დაამატოთ შემდეგი ფუნქციები:

  • Call Blocking — არასასურველი ზარების დაბლოკვა
  • Call Detail Records — ზარების ისტორიების ჩაწერა
  • Call Forwarding — ზარის გადამისამართება ავტომატურად
  • Call Queuing — ზარების რიგში ჩასმა (ქოლცენტრი)
  • Call Transfer — ზარის გადამისამართება ნებისმიერ ნომერზე
  • Call Waiting — მუსიკა ლოდინის რეჟიმში
  • Caller ID — შემომავალი ნომრის ამოცნობა
  • Conferencing — საკონფერენციო კავშირი
  • Conversation Recording — ზარების ჩაწერა (მონიტორინგი)
  • Interactive Voice Response (IVR) — ინტერაქტიული ხმოვანი მენიუ
  • Voicemail System — ხმოვანი ფოსტა